#Ideeën#Interieuradvies

Verwennerij in de badkamer met Marie-Stella-Maris

De geboorte van een Nederlands lifestyle merk dat ijvert voor drinkbaar water voor iedereen
Geplaatst op  
Verwennerij in de badkamer met Marie-Stella-Maris © Marie-Stella-Maris

Bijdragen aan proper water voor iedereen op deze planeet terwijl je geniet van bijzondere badkamerproducten? Dan moet je wel in de richting van Marie-Stella-Maris kijken. Het Amsterdamse label dat in 2011 opgericht werd door Carel Neuberg en Patrick Munsters, twee filantropen en maatschappelijk verantwoorde ondernemers bezield door beauty en ethiek. 

© Linelle Deunk

Klinkt het label je bekend? Marie-Stella-Maris verkoopt verzorgingsproducten op basis van natuurlijke producten en mineraalwater. Dit label staat een vast bedrag van elk verkocht product af om wereldwijd drinkwaterprojecten te kunnen realiseren. Sinds de lancering in 2011 en met de hulp van haar verschillende partners en klanten, heeft het label al meer dan 900.000 euro ingezameld voor projecten in o.a. Zambia, Bangladesh en Oeganda.

Een bijzonder en ethisch label

Marie-Stella-Maris draagt bij aan kwalitatief en drinkbaar water voor iedereen op deze planeet door de verkoop van natuurlijk mineraalwater, verzorgingsproducten en hoogwaardige huisgeuren. Het assortiment kenmerkt zich door een sober maar efficiënt aanbod en een dito packaging. De producten hebben een minimalistisch design en de subtiele, frisse geuren passen perfect binnen een hedendaags interieur.

© Marie-Stella-Maris

De ethische producten uit het verzorgingsassortiment zijn bovendien voorzien van natuurlijke ingrediënten, zonder parabenen en siliconen en zijn niet getest op dieren. Daarnaast onderscheidt het label zich van andere beauty-spelers door unieke, aangename geuren. In hun aanbod vind je ook een verfrissende linnenspray, luxueuze geurkaarsen van 100% ecologische was, huisparfums… en waar we nog het gelukkigst van worden in deze woelige klimaatera: herbruikbare flessen voor hun hand- en lichaamszepen.

Nieuw: refill voor hand- en lichaamszeep

Gedaan met verspilling dachten ze bij Marie-Stella-Maris, en dat laat hun nieuwe campagneslogan duidelijk blijken.  ‘Waarom zou je iets weggooien waar je nog steeds blij mee bent?’

En dus lanceerde het label een hersluitbare navulverpakking van 600 ml, waarmee je je knappe Marie-Stella-Maris flessen in een handomdraai hervult. De refill is overigens beschikbaar in hun vier iconische geuren, met name het karaktervolle, elegante No.73 Poivre Noir Frais, het verfrissende en eigenzinnige No.74 Lemon Notes, het tijdloze en houtachtige No.76 Courage des Bois, en onze favoriete geur op basis van groene thee, citrusextracten en musk No.92 Objets d’Amsterdam. Je vindt de refill bij o.a. Fin Du Jour en Blos Shop voor 29 euro. 

Reden genoeg om te zwichten voor dit geweldige label, toch?

Volg Actief Wonen op Facebook en Instagram om de nieuwste deco trends, tips, adresjes, DIY, lifestyle & food info en meer op de voet te volgen.