#Badkamer#Inspiratie

GEBERIT AQUACLEAN : voor een écht schoon gevoel


Geplaatst op  
GEBERIT AQUACLEAN : voor een écht schoon gevoel ©

Slechts 1 op de 3 Belgen voelt zich echt schoon na een toiletbezoek*. Volgens Geberit is er een oplossing hiervoor: de Geberit AquaClean douche-wc.

Hygiëne in het kleinste kamertje

Ruim twee derde (69%) van de respondenten zegt zich beter te voelen als ze de intieme zone met water hebben gewassen. Japan geeft daarin het perfecte voorbeeld: het is een van de landen waar douche-wc’s – nochtans een Zwitserse uitvinding – het vaakst voorkomen. Een zachte wasbeurt met water na een bezoekje aan het toilet is er de normaalste zaak (bijna 80% van de Japanse gezinnen heeft een douche-wc thuis).

Geberit - toilets
©Geberit

Vandaag zegt de helft (50%) van de ondervraagden in België te weten wat een douche-wc is, tegenover slechts 29% tien jaar geleden. De hygiëneoplossing wordt genoemd als de meest doeltreffende manier om jezelf te reinigen met water, ruim voor het bidet. Bovendien neemt een douchewc niet meer plaats in beslag dan een ‘normaal’ toilet.

Geberit - toilets
©Geberit

De oplossingen van Geberit

Geberit, de Europese leider in sanitaire technologie, biedt drie modellen douche-wc’s met diverse functies voor extra comfort: de AquaClean Mera (vanaf € 3.866 excl. btw**), de AquaClean Sela (vanaf €2.574 excl. btw**) en de AquaClean Tuma (vanaf € 1.012 excl. btw**). Alle modellen zijn uitgerust met de gepatenteerde WhirlSpray-douchetechnologie en geven je een schoon, fris en comfortabel gevoel na elk toiletbezoek. Extra pluspunten? De stille geurextractie-module en de TurboFlush-spoeltechniek in de wc-pot, waardoor extra ventileren en een toiletborstel voortaan volledig overbodig zijn. De douche-wc is uitgerust met een afstandsbediening. Afhankelijk van de beschikbare functies kun je de instellingen zelfs op maat regelen. Voel je wel wat voor een voorverwarmde wc-bril? Zelfs dat is mogelijk!

Voel je de aandrang … om het eens uit te testen?

Dat kan, in het Experience Center van Geberit in Meise.

* GfK Personal Hygiene and Wellbeing Belgium 2021, online-enquête uitgevoerd bij 2086 Belgen.

**Aanbevolen verkooprijs

Dit artikel werd opgesteld in nauwe samenwerking met geberit.be

www.geberit.be

Lees ook :
Het Franse parfumlabel Diptyque lanceert een huishoudlijn
Ken je designicoon: de Luxembourg-stoel van Fermob 
Ken je designicoon: het ‘Componibili’ opbergmeubel van Kartell